Luneta termowizyjna Luneta PFI-P650 Pixfra
Doradztwo i praktyka myśliwego
PREZENTACJA SPRZĘTU W ŁOWISKU
NeGocjuj cenę
Sprawdź
730 015 853
Zadzwoń
Luneta termowizyjna Luneta PFI-P650 Pixfra
- model: PFI-P650
- producent: Pixfra
- powiększenie optyczne: 2.78x
- powiększenie cyfrowe: 1x-8x
- średnica obiektywu (mm): 50
- pole widzenia: 8.7°; V: 6.98°
- rodzaj i rozdzielczość wyświetlacza (px): OLED 1440x1080
- rodzaj zasilania: 2x wbudowany akumulator + 1x CR123A
- czas pracy na jednym ładowaniu (h): do 15h pracy ciągłej
- wbudowana pamięć (GB): 64
- rozdzielczość sensora (px), rozmiar piksela (um): 640x512, 12
- odświeżanie (Hz): 50
- NETD (mk): ≤30 mK@f/1.0
Specyfikacja techniczna dla produktów umieszczonych w sklepie Nightvision.pl pochodzi z danych technicznych udostępnianych przez producentów.
DOSTAWA TOWARÓW
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Polski i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. W przypadku wysyłki do krajów Unii Europejskiej i spoza Unii Europejskiej proszę o kontakt mailowy kontakt@nightvision.pl w celu ustalenia kosztów dostawy.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej DPD
- Paczkomatów InPost
- Odbiór osobisty w naszym sklepie (Ul.Naramowicka 74, 61-622 Poznań )
3. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty dostawy wynoszą:
a) Przesyłka kurierska DPD 12,99 zł (płatność z góry).
b) Przesyłka kurierska DPD 16,99 zł (za pobraniem).
c) Przesyłką kurierską DPD za darmo dla zamówień powyżej 600 zł (płatność z góry).
d) Przesyłką InPost Paczkomaty 24/7 12,99 zł (płatność z góry).
e) Odbiór osobisty w naszym sklepie za darmo (Ul.Naramowicka 74, 61-622 Poznań ).
4. Termin realizacji dostawy wynosi Firma kurierska DPD umożliwia dostarczenie zamówienia w kraju zazwyczaj w ciągu od 1 do 2 dni robocze od nadania. Firma InPost zazwyczaj dostarcza przesyłki do Paczkomatów w kraju o w ciągu deklarowanych od 1 do 2 dni roboczych. Przesyłki kurierskie zagraniczne realizowane przez firmę DPD - są dostarczenie zazwyczaj w ciągu od 2 do 5 dni.
5. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami.
Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń , powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.