Noxar ARM - montaż do iluminatora na szynę

0/5
Poprzedni
Następny
Nowy
149,00 zł
Brutto
Ostatnie sztuki w magazynie

Doradztwo i praktyka myśliwego

PREZENTACJA SPRZĘTU W ŁOWISKU

NeGocjuj cenę

Sprawdź

730 015 853

Zadzwoń

Specyfikacja techniczna dla produktów umieszczonych w sklepie Nightvision.pl pochodzi z danych technicznych udostępnianych przez producentów.

Kategoria Strona główna Marka NOXAR
Noxar ARM - montaż do iluminatora na szynę

DOSTAWA TOWARÓW

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Polski i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. W przypadku wysyłki do krajów Unii Europejskiej i spoza Unii Europejskiej proszę o kontakt mailowy kontakt@nightvision.pl w celu ustalenia kosztów dostawy.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej DPD
- Paczkomatów InPost
- Odbiór osobisty w naszym sklepie (Ul.Naramowicka 74, 61-622 Poznań )

3. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty dostawy wynoszą:
a) Przesyłka kurierska DPD 12,99 zł (płatność z góry).
b) Przesyłka kurierska DPD 16,99 zł (za pobraniem).
c) Przesyłką kurierską DPD za darmo dla zamówień powyżej 600 zł (płatność z góry).
d) Przesyłką InPost Paczkomaty 24/7 12,99 zł (płatność z góry).
e) Odbiór osobisty w naszym sklepie za darmo (Ul.Naramowicka 74, 61-622 Poznań ).

4. Termin realizacji dostawy wynosi Firma kurierska DPD umożliwia dostarczenie zamówienia w kraju zazwyczaj w ciągu od 1 do 2 dni robocze od nadania. Firma InPost zazwyczaj dostarcza przesyłki do Paczkomatów w kraju o w ciągu deklarowanych od 1 do 2 dni roboczych. Przesyłki kurierskie zagraniczne realizowane przez firmę DPD - są dostarczenie zazwyczaj w ciągu od 2 do 5 dni.

5. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami.

Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń , powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

PRODUKTY POWIĄZANE